Kanla Abdest Almak…Yani Kısas…

Kanla abdest almak…yani kısas…

Hz Adem oğlu Kabil diğer oğlu ve yüzünün akı olan oğlu habili öldürdüğünde kısas yapmadı çünkü insankıtlığı vardı yani kısas hikmetsizdi…nesh ettikısası ama diğer bütün cezaları verdi ve Kabil ölmekten beter oldu…

Kısasda hayt vardır…Şehitlerin kkanı yerde kalmamalı…secdelilerin kanı yerde kalmamalı ama hz osmanı şehit edenlerin kanıyla abdest alınmadı o güzel yaşam dilimi olan ilk 60 yılda…Kerbelanın da kısası olmadı ama yıllar sonra yaşşattıklarını yaşadı emeviler Abbesiler eliyle…Kısasda hayat var çünkü Allah geciktirdi Kerbelanın kısasını ama geciktirdi sadece yok etmedi…Yaşattığını yaşamadan ölürsen cehenneme kalır sadece ama yok olmaz.Adl sıfatlı Allah var çünkü…adl sıfatının sudurunu oku…cahil kalma…yanına kar kalır sanma yaşattıkların…

Kanla abdest almak…yani kısas…

Kısas nesh olsa bile ahirette cehenneme kalır …havale et Allaha…cehennemi var çünkü Allahın…

Kanla abdest almak…yani kısas…

Kısas nesh olur ama nesh demek yok olmak değildir faiz bile bazı şartlarda nesh olur ama yok hükmünde değildir faiz…Kur’an öğretileri yok hükmünde değildir kısa süreli yok saymak ise caizdir…nesih sürelidir…yok saymak ise inkardır…nesih başka inkar başka…ehven-i şer ve ehven-i hayır kuralı gereği faiz  de nesh edilir ama o kural kaldırdığı gibi faizi tekrar kaldırdığı yere koyar…domuz etine de cevaz veren kural tekrar cevazı kaldırır neshi kaldırı hükmü koyar…Kur’an hükümleri ancak süreli kaldırılır buna nesh denir…neshi de nesh et değilse kafir olursun faizi kaldır sınırsız kaldırmma aman kafirlik bu…süreli caizdir faizi de kaldırmak…domuz eti yasağını da süreli kaldırmak el-Hakim sıfatının gereğidir faizi sonra tekrar haram kılmadan ölme aman…kaldır ve yerine koy sonra bu neshtir…elbiseni çöpe atmak İsraftır kafir halliliktir ama bir gün başkasını giy …evet işte bu gibi…nesh böyle bir şeydir…nesh ettiğini tekrar yerine koy terk et terk ettiğini de terk et..nesh bu…tevbeni boz ama bozmuşken ölme…bozdun tekrar tevbe et böyle birşey işte nesh …değilse faizi helalleştirirsin adetleştirirsin kötü çığır açmaktır bu…açtığın kötü çığırı kapamadan ölme…bozduğun tevbeni unutarak ölme tevbe gerek çünkü..bozduğunu düzeltmeden ölme …açtığın kötü çığrı süreli aç…barajları bile kışın açarlar değilse patlar ya patlarsa diye hikmet gereği açarlar acımazlar o akan suya…çünkü patlarsa büyük olacaktır kayıp ehven-i şer tercihi yap…bu caiz ama şerri seç ama süreli modalaşmasın aman örfleşmesin aman…

Kanla abdest almak…yani kısas…

Biz peygamberin sidiği  olamadık…sidiğinin gölgesi olamadık…Kabilin taşını elinden almaktı…bedir…Müşrik seni nükleriyle korkutup sömürüyorsa BEDİR farzdır…bedir ruhu şarttır…Yeşil kağıttır dolar verdiler ve arabın petrolünü aldılar…nükleri varya adamların…Hz Hüseyin sağ olsaydı Kerbela yaşanırdı…Hz Hüseyinin de sidiği olamadık biz…sidiğinin gölgesi olamadık…Bedirindir senin de sömürücünle kavgan…asimile olsaydı peygamber Bedir olmazdı…Bedirleri seçti hz Peygamber…uhutları seçti…hz İbrahim ateşe atılmayı seçti cehenneme atılmaktan iyidir …Nemrudların nükleriyle yanmak…ama biz okus bokus yapar Allahın cennetine hakkazanırız sandık…ve sanmaktayız…ehven-i şer olan kavgadan kaçmak değil kavgayı kurnazca istediğimiz vakte çekmemizdir…kurnazlık güzel kaçmak çirkin…kaçan cehenneme kaçar…savaştan kaçanı idam ederler Allah da Bedirden kaçanı cehenneme atar ama geciktir bedirini ama gerçekleştirmeden ölme “Allha yüzün olsun”…ne yüzle gidiyorsun Allaha…seninki de Allaha inanmaksa şeytanın ki de Allaha inanmaktır bari tevbe et de şeytandan farkın olsun “develer gibi ölüyorum” de yani tevbe bu…

Kanla abdest almak…yani kısas…

Allahın nimetleriyle kulları arasına girenlere deki…”kanınla abdest alırım”

Kanla abdest almak…yani kısas…

Kısas yapmıyorsa bir toplum hayat yaşanmaz o toplumda arsız hırsız bey sayılır olur o toplumda ve secdeliler ezilir…”Kanınla abdest alırım” …de beni sömürürsen asimile edersen Bedirsizlik uhutsuzluk hendeksizlik seçim değil “Müşrikin kanıyla abdest al…”

Kanla abdest almak…yani kısas…

Sana yaşatana yaşattıklarını yaşat…Vafi sıfatının gereğidir bu vefasız korkak olur nankör olur…kısas yoktur onda…bedir yok uhut yok hendek tebük yok o kişinin o toplumun o ırkın ömründe ömründe uhut olan kavim seçilmeyi hakkeden toplumdur…veya kişi veya toplum seçkinim desin değilse VEFASIZ bir toplumdur yani korkak ..üstüne işeten ..sinek gibi bir toplumdur o…yeri vefasızların nankörlerin cahillerin tembellerin yeri cehennemdir bu dünyaları da cehennemdir…”bir gün cami yaptıracağım param olsa diyen yaptıranın ecrini alır…Nüklerim olunca kullanacağım diyen de…bütün mazlumları kurtarma ecrini alır kullanmasa blöf bile yapsa…

Kanla abdest almak…yani kısas…ne güzel şey…tebükün olur bedirin olur Kabilin taşını çal…bedir budur…veya Kabilin taşına karşılık daha büyük taşa sahipol…taş dediysem kinaye yaptım paraya orduya işarettir kabilin taşı ve nemrudun ateşi …o ateş Nemrudun ordusudur…güçlü ordu da ateş gibidir taş gibidir düşmanına…

YORUM EKLE