Sabır Tevbe ile Bileşim Oluşturursa Kur’anın Önerdiği Sabır Olur…

Sabır tevbe ile bileşim oluşturursa Kur’anın önerdiği sabır olur…

Günümün müslümanı sahabe gibi değil…sabredilmeyecek şeylere sabrediyor…razı olunmayacak şeylerden razı oluyor…bozdular İslamı…esma ölçü tek… sabırları da kara rızaları da kara günümün müslümanının…Esma bileşimdir…tek başına sabır çirkindir…su iki hidrojen bir oksijenden meydana gelir…iki yanıcıdan bir soğutucu…bir hararet giderici…bileşim yoksa sabır tek kalınca şirktir…korkaklıktır…çünkü esma bileşimdir Es-Sabur rahman isminin çatısı altında güzeldir…yani Allah ismiyle cem olunca Es-sebur Allahın ismidir esma bir birinden bağımsız değildir…Es-subur ismini bağımsızlaştırırsan sabrı kutsallaştırırsan diğer esmaların etkilerinden koparırsan çirkinleşir…sabır alim ismi de çirkinleşir…ben çok zaman neredesin gaflet dedim…Bana gaflet lazım Allahım dedim…esma Allah ismiyle cem olunca güzel “Kahrın da hoş lütfunda hoş”diyen kafir olur…Kur’an bu söze onay vermez ama verir bileşim olunca verir…Kahır Rahmetle birleşince güzeldir Hakim sıfatıyla bileşim yapınca güzeldir…değilse…yarat ve cehenneme at…buna Kur’an hoş demez…ama hakkedene kahır hoştur…Hakkedene lütuf da hoştur…ya şeytana lütuf hoş mu…ebreheye lütuf hoş mu…adl sıfatı ile cem olunca kahırda hoş oldu…hakkedene cehennem hoş…”Yaşasın cehennem zalimler için…”de.Kahır da lütuf da hakkene olursa güzel sabır da hakkedene olursa güzel…Tevbe de hakkedene güzel şeytana tevbe nasib olsa sanmaki güzeldir…esmadır ölçü…tek başına güzel değil hiç bir şey…cennette yasak meyveye yaklaşmak güzel değil…hakketmeden cennette olmak da güzel değildi ve hz Ademe şeytan ondan musallat edildi yani izin çıktı şeytana değilse hikmetli olmasaydı izin çıkmazdı şeytana…şeytan kim oluyor hz Ademe vesveseye izinli olsun…esmadır ölçü…hz Adem hakketmeden girmişti cennete…adl sıfatının suduru nesh etti o cenneti…esma nesheder sabrı da şükrü de…adam zina için para biriktiriyor şükrediyor…mutlu…o şükür beyaz değil Kur’an o şükrü yasaklar ve beyaz sabırdır Kur’anın önerdiği …her şeyin  karası var…akı var.rızanın da akı var karası var…rıza makamı aksa meşrudur değilse şeytanidir…vahdet-i vücu görüşünün de akı var karası var…kilise gibi oğul verir gibi bir vahdet Kur’ana terstir..evet vücutta da vahdet var ama esmanın suduru ile zatı aynı değil…zatı batındır yaratılan ise zahirdir…zahirle batın vahdettir ama nasıl vahdet halık mahluk bağı ile vahdet…aynılık yok…denklik yok…

Sabır tevbe ile bileşim oluşturursa Kur’anın önerdiği sabır olur…

Sabrımız şeytani…yani kara renkli yani eksiklik….günümün müslümanının namazı da eksiklik dolu….evet…Bir ateisti en büyük camilerden birinin kapısına koysak aylarca kalsın içki içer…ama peygamberin cemaatini gören şirki terk etti…

Günümün müslümanı sahabe gibi değil…eksiklikten razı “bana dokunmayan yılan bin yaşasın” diyenden müslüman olmaz…eksiklikle kavgası olur müslümanın eğer kavgada kusuru varsa tevbe ile tamamlar…sehiv secdesi gibidir tevbe imanı kurtarır sehiv secdesi namazı kurtarır…evet…Rıza makamı ekmel eylemlerden hallerden fikirlerden duygulardan razı olmaktır.Ekmel rıza rıza makamıdır eksikten rıza şeytanlık…

Tarikatler kilise ile örtüşüyor mezhebler havra ile…yani mezhebler ırkçı…tarikatler ise kısası ve cihadı kovmuş dinden yani İslamdan…

Rıza makamı kur’ana göre ve ekmel akla göre ekmel tefsire göre ne mi…cüz’i iradeden razı olmamaktır eksiğin iradesi eksiktir…çünkü ve eksiklikten razı olan şeytandır…tevbe etmedi tevbe etse o eksiği eksik tanımış olacaktı eksikliğe ekmellik iddiası yaptı…Allahı suçladı…ırkçılığı seçti çünkü…ırkını ilahlaştırdı çünkü…ekmel olan ırkçılık değil…eksiklik olmasaydı kahır da olmayacaktı şeytan kahhar sıfatının da bilinmesine vasıta oldu hikmet bu hikmet gereği şeytan eksikliği ekmellik diye dayattı…değilse KAHHAR ismi bilinmezdi…şeytan kahhar isminin sudurudur…şeytanilikten eksiklikten tevbe et…değilse şeytanlığa razısın…şeytani bir sabır ve şükre saplanmışsın evet şükrün de akı var karası var artısı var eksisi var iki kutupludur her mıknatıs sabırda şükür de rıza da iki kutupludur…adı mıknatıs ama iki kutuplu…gün gece ve gündüz diye iki farklı cüzün bileşimidir…sabır tevbe ile bileşim yapmadıkça Kur’an o sabrı önermez…çirkindir o sabır ve şeytandandır şeytandan olan şükür de var rıza da var adam rıza makamı sanıyor..şeytandan da razı “şeytanı düşman bil” ayetinin inkarı bu…

Evet…İslamı esma suduruna uygun yaşamayanı tekfirlikle suçla çünkü…Esma ölçüdür tekfirde…tevbe et esmadan sapmalarından…

Rıza makamı her şeyden razı olmak değil…karası var beyazı var her şeyin…birine öfke duy diğerinden razı ol…Rıza makamı cüz’i iradeni eleştirmendir…Külli iradeyi eleştirmemendir…

Her sabır Kur’anın önerisi değil…müşrike şedid ol derken ayet…sen müşrike yağ çekmeye çoktan razı olmuşsun….ayetle kavgan var esmayla kavgan var müşriksin tevbe et…

YORUM EKLE